sobota 8. listopadu 2014

MAYBELLINE BABY LIPS

Krásný sobotní večer,

tak si tu sedím v teplíčku doma v mém novém úžasném, voňavém, jemňunkatém, růžovoučkém, hebkém, příjemném, teploučkém župánku ... a piji voňavý čaj a mám chuť Vám něco napsat o balzámech od Rimmel Baby Lips, které už asi všichni máte, ale já jsem se k tomu dostala až dnes.

Design naprosto fajn, pro mladé spotřebitelky, co se rády baví a mají šmrnc. Mě se nejvíc zalíbil obal fialovo meruňkový, takže jsem si vybrala odstín Peach Kiss. Jak mě znáte, miluji nude odstíny, takže volba byla jasná. 

Pigmentace je jemná, což jsem samozřejmě čekala, vůně velice příjemná, jen mi možná po dlouhé době trošičku vadí, že mám pořád sladké rty. No a hydratace, mizivá. Tento balzám jsem si koupila před odletem na Srí Lanku, takže jsem si rtíky natírala v letadle právě tímto balzámem, no a rty jsem měla pořád suché, až jsem z toho byla nešťastná. Sami víte, že vzduch v letadle je hrozně suchý a ještě takovou dobu .... No a litovala jsem, že jsem si nevzala osvědčenou klasiku. 

Ale když potřebujete hodit rtíkům třpyt a lesk, tak je jednoznačně rozzáří. A stačí jen přidat úsměv a jste neodolatelná. Co více dodat.

Stay beautiful ...







3 komentáře:

  1. Me moc tento typ balzamku nezaujal. ��

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Totally in love with this color

    kisses

    Francesca http://everydaycoffee23.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat