středa 26. listopadu 2014

FLORA BY GUCCI

Krásný den,

já už jsem si radost udělala :-) Koupila jsem si konečně můj dlouho chtěný make up od Estée Lauder Makeup Double Wear. Řasenku od Collistar, ke kterému byla v dárkovém balení s kosmetickou taštičkou ještě černá kajalová tužka na oči. Dostala jsem jako dárek parfémovaný tělový krém Flora by Gucci a aby toho nebylo málo, ještě sérum od Lacôme Visionnaire.

Vůně od Gucci miluji. No a když jsem si mohla vybrat tento krém, byla jsem hrozně nadšená. Není nad to, když si dáreček můžete vybrat sami. I když je tento krém na trhu již 2 roky, ještě jsme jej nikdy nezkoušela. Vůni ovšem ano, můj nosánek miluje vůně :-) Jen tak na okraj ... To vždycky u kadeřnice: "Šak sem ti to dávala minule, a já nee, tu vůni si nepamatuji, vlasy jsme rovnali. A ona aha, máš pravdu, tohle je na vlny" :-) Můj nos nikdy nelže ... Opravdu hodně věcí vnímám nosem. Bohužel někdy je to na škodu :-) víte, co tím myslím.

Tyto parfémované tělové mléka používám především v létě. Teď jsem se opět zasnila a chybí mi teploučko, ... ale Vánoce mi to vynahradí ...

Asi nemá cenu tu vypisovat, co vůně obsahuje, jen můžu říci, že mě zaujala a je krásná. Už teď se těším, jak se jí natřu.

Stay beautiful ...







1 komentář: