sobota 13. září 2014

L´ORÉAL PARIS FALSE LASH WINGS INTENZA

Krásný víkend,

L´ORÉAL PARIS uvedl na trh novinku v podobě nové řasenky s názvem False Lash Wings Intenza. Jde o řasenku, která slibuje dvojnásobný objem řas a to díky asymetrickému kartáčku s unikátní formulí, která dodává řasám objem.

Když jsem řasenku v drogerii poprvné otevřela. Hned jsem se zarazila nad gumovým kartáčkem. Jednou mě u řasenky zklamal. A od té doby, docela dlouho, jsem si žádnou nekoupila. No ale tato mě nevím proč zaujala a řekla jsme si, že bych ji měla zkusit. 

No a musím říct, že vůbec nelituji. Je perfektní. Úplně úžasně odděluje řasy. Krásně jim dodá objem, co se týče pigmentace, tak je luxusně černá. Také název intenza mluví za vše :-) 

Jsem s ní maximálně spokojená. Opravdu krásně odděluje řasy a otevře oko.

Jestli můžu doporučit, určitě si ji kupte. Já jsem opravdu spokojená.

Stay beautiful ...









Žádné komentáře:

Okomentovat