středa 3. září 2014

AFFINIMAT Maybelline

Ahoj všichni,

Maybelline přišla na trh s novinkou, a to kompaktním pudrem Affinimat, který by se dalo říci doplňuje kolekci makeupů z řady Affinimat, který jsme nezkoušela. Ale to nevadí. 

Co pudr slibuje? Luxusní matující efekt a to díky mikro houbičkám, které mají pohlcovat mastnotu, tak to mě zaujalo.

Akorát realita je trochu jinde. Fakt, když ráno přijdu do práce, tak už mám mastný nos a lehounce se mi začínají mastit tvářičky. Což mě zarazilo, když se slibuje tak dokonalý mat.

Přes den se musím několikrát přepudrovávat a přijde mi, že se mi pak pudr usazuje v pórech, což nesnáším a jde vidět, když na některé místo nanesu více pudru.

Jak to jinak napsat, než že jsem zklamaná. Jako v prvním momentě máte sametově jemnou pleť, ale já při mé práci potřebuji, abych vypadala celý den super. 

Ale já to tušila, nevyhovují mi kompaktní pudry. Nejlepší pudr, na který nedám dopustit je od Mary Kay Minerální Pudrový Make-up, který je sypký, nestírá se, krásně matuje, pleť je luxusně sametově jemná, no je to prostě zázrak! A když znáte něco tak úžasného, tak potom těžko přijmete, něco, co je průměrné.

Stay beautiful ... 







Toto je můj milovaný pudřík od Mary Kay, na který nedám dopustit a nedám ho z ruky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat