středa 16. července 2014

MEDAVITA NUTRISUBSTANCE

Ahoj krásky,

miluji  olejíčky na vlasy. Mám sice svého favorita, kterého nejraději používám, ale ráda zkouším nové věci, tak jsem dala šanci olejíčku na vlasy od MedaVita.

Jde o italskou vlasovou značku MedaVita. Já jsem si koupila "vyživující kapky lesku" Nutrisubstance. Protože jsem chtěla pocítit, jak slibují, neuvěřitelný zářivý efekt mých vlasů.

Je perfektní pro suché a poškozené vlasy, protože jim dodá hebkost a krásu. Což je pravda, ale na druhý den, už tak krásně nevypadají, jak první. Sice jde cítit po vlasech, že jsou vyživené, ale ten prvotní lesk, jak když ho použijete po umytí vlasů, tak ten už tam není.

Je pravda, že se nádherně vstřebává. Nezanechává pocit mastných vlasů. A pěkně voní. A po umytí vlasů mi rozjasní můj melír.

Já používám pár kapek, které rozetřu v dlaních a nanesu na vlhké, už lehce vysušené vlasy fénem, protože olejíčky mají rádi teplo. Lépe se uvolní jejich složky. Ale také používám olejíček ve větším množství před umytím vlasů. To si dám o několik víííc kapek, abych měla úplně mastné vlasy, nechám působit a za pár hodin umyji. A je to super pocit. Nebo před žehlením vlasů vetřu jednu kapku do suchých vlasů.

Určitě bych Vám ho doporučila, bude se vám hodit, po dovolené, kdy jsou vlasy vyprahlé od sluníčka.

A co vy? Máte zkušenost s touto vlasovou kosmetikou?

Stay beautiful








Žádné komentáře:

Okomentovat