úterý 29. července 2014

L´ORÉAL PARIS LES BLANCS

Ahooojky kočky,

když mě ty laky tak baví :-) 

Víte, že miluji pastelové odstíny laků, takže mi nemohl chybět alespoň jeden odstín z kolekce Les Blancs od L´ORÉAL PARIS Color Riche v odstínu 859 Gurmandise.  Něžná barvička, která neurazí, zaujme na první pohled a je tak čistá ...

Laku opravdu stačí nanést jen dvě vrstvy a pěkně kryje, samozřejmě dokonalé krytí je u tří vrstev, ale měla jsem i dvě a jako úplně v pohodě. Takže pigmentace se mi mooc líbí. 

A na opálené pokožce je úžasný, jenže to si já ještě musím počkat ... :-) 

Stay beautiful ...








2 komentáře:

  1. Ten 3. odstín zleva je úžasný :)
    Musím se přiznat, že ti závidím tvoje nehty, to hned ten lak vypadá ještě lépe :)
    [url=www.beauty-an.blogspot.cz]www.beauty-an.blogspot.cz[/url]

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, miluji zastřené pastelové barvy :-).
    Xoxolucyfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat