neděle 13. dubna 2014

LANCÔME HYPNÔSE WATERPROOF

Ahoj kočky,

moje velká láska ve voděodolné variantě. Všichni víte, že miluju řasenky od Lancôme, nejvíc Hypnôse. 

Je potřeba mít i jednu řasenku voděodolnou, co kdyby náhodou ... No a protože byl v Elle článek právě o této řasence (pár měsíců zpátky), proto byla volba jasná. Moje oblíbená značka, řasenka, ... jde se pro ni!   

A jsem s ní maximálně spokojená. Samozřejmě jsem jí musela podrobit testům a dlouhodobě zkoušet. Vzala jsem si sprchovou hadici a nechala jsem si proud vody téct přímo na oči a řasenka se ani nehla. Takže perfekt. Jen jsem ještě neměla šanci ji vyzkoušet v moři. Ale právě v Elle psali, že žádná řasenka nedrží tak perfektně na řasách, jak právě tato ve slané vodě. Takže už se těším na dovolenou, jak budu mít krásně výrazné oči a voda mě od toho neodradí. 

Dole je i fotka, jak řasenka krásně prodlouží mé řasy. Co víc dodat, důkaz místo slibů :-)

Stay beautiful

#lancome #hypnose





Žádné komentáře:

Okomentovat